Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:03:21+01:00
T=3s
g=10m/s²

h=½*g*t²

h=½*10*(3)²=½*10*9=45 m
3 4 3
2009-12-04T18:05:02+01:00
T - czas spadku = 3s
g - przyspieszenie grawitacyjne = 10m/s²
h - wysokość spadku = gt²/2 = 10 razy 3²/2 = 10 razy 9 /2 = 5 razy 9 = 45 m
ciało spadło z wysokości 45 m
1 1 1
2009-12-04T18:06:47+01:00
Dane ; Szukane : Wzór :
t = 3 s h = ? h = g * t / 2
g= 10 m/s
Rozwiązanie :
h = 10 * 3 ^ / 2
h = 90/ 2
h = 45 m
odp. spadało z 45 m
chyba dobrze
2 5 2