Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:05:48+01:00
Nazywam się Ada. Chodzę do gimnazjum , lubię sporty.
1 5 1
2009-12-04T18:06:45+01:00
Mam na imie ....
Chodze do szkoły..........
Głównie interesuje się....
Napisz jeszcze coś o swoim wyglądzie i już ;p
2 4 2
2009-12-04T18:11:34+01:00
Nazywam sie(imie i nazwisko).mam (13np) lat i.jestem wysoka mam (kolor) włosy i (kolor) oczy.nie jestem otyla. chodze do szkoly(psp nr 3 w klb).moj ulubiony przedmiet to (polski matma bilogia i wf).lubie grac w siatke kosza i reczna.niezbyt lubie noge. moja ulubiona potrawa to (pierogi,.....) gdy wracam ze szkoly odrazu (.....siadam na komputer lub odrabiam lekcje)nie lubie (dzien tygodnia bo....)jest zawsze wesola i radosna!


np masz oczywisccie cos o sobie napisac i mam nadzieje
ze oto ci chodziła;))
pozdrawiam;pp
3 4 3