Odpowiedzi

2009-12-04T18:11:11+01:00
Pan Kowalski kupił 8 baterii. Sprzedawczyni powiedziała, że każda bateria kosztuje 7 zł. Ile pan Kowalski zapłacił za baterie??

8x7 = 56zł

Odp. Pan kowalski zapłacił 56 zł.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:13:02+01:00
Rolnik posadził 8 grządek z rózami w swoim ogrodzie. W każdej grządce było 7 roż. Ile róż było w całym ogrodzie?

8-grzadek
7 róż w 1 grządce

8×7=56

W całym ogrodzie jest 56 róż.


2 4 2