Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:20:30+01:00
Ludzie świeccy w Kościele mają pogłębiać swoją wiarę poprzez uczestnictwo w Mszy świętej, czytanie Pisma Świętego. Zadaniem każdej osoby wierzącej jest dbanie o potrzeby Kościoła. Nie chodzi wyłącznie o pomoc pieniężną, ale też o np. pomoc w dekoracji lub sprzątaniu Kościoła. Według Kościoła wierni świeccy mają za zadanie żyć w dzisiejszym świecie doczesnymi sprawami, ale nie zapominać o Bogu. Należy szerzyć swoją wiarę, choćby poprzez namówienie rodziny/znajomego na wspólne uczestnictwo np. w Roratach. Świeccy mają dawać przykład swoim zachowaniem, czyli przestrzegać przyjętych norm i praw. Świeccy mają się też interesować sprawami związanymi z Kościołem. A przede wszystkich zadaniem świeckich jest szczera wiara w Boga.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam:)
3 5 3
2009-12-04T23:42:53+01:00
Ludzie świeccy w Kościele mają pogłębiać swoją wiarę poprzez uczestnictwo w Mszy świętej, czytanie Pisma Świętego. Zadaniem każdej osoby wierzącej jest dbanie o potrzeby Kościoła. Nie chodzi wyłącznie o pomoc pieniężną, ale też o np. pomoc w dekoracji lub sprzątaniu Kościoła. Według Kościoła wierni świeccy mają za zadanie żyć w dzisiejszym świecie doczesnymi sprawami, ale nie zapominać o Bogu. Należy szerzyć swoją wiarę, choćby poprzez namówienie rodziny/znajomego na wspólne uczestnictwo np. w Roratach. Świeccy mają dawać przykład swoim zachowaniem, czyli przestrzegać przyjętych norm i praw. Świeccy mają się też interesować sprawami związanymi z Kościołem. A przede wszystkich zadaniem świeckich jest szczera wiara w Boga.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam:)
3 1 3