Sprawdzicie czy dobrze opisałam menu plik.

Menu plik służy do wielu czynności. Możemy otworzyć dokument, który chcemy dokończyć. Wystarczy naciskąć otwórz. Jeśli chcemy zapisać dokończoną prace naciskamy zapisz. Można też zapisać stworzoną przez siebie pracę nasciskając menu plik i wybierając zapisz jako. Można też zmienić właściwości naciskając w menu plik właściwości. Tam możemy np. sprawdzić statystykę. Możemy sprawdzić jak będzie wygladać dokument po wydrukowaniu naciskając podgląd wydruku. Można wydrukować stronę wystarczy naciskąć.

2

Odpowiedzi

2009-12-04T18:43:20+01:00
Według mnie to dobrze jest opisany ; P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:46:24+01:00
Wszystko sie zgadza tylko za dużo powtórzeń czyli za dużo wyrazów MOŻNE MOŻEMY