W królestwie Krasnolandii 8% mieszkańców ubiera się na żółto , 9% na czerwono , 10% na zielono 11% na niebiesko a 60% na szaro. Jedynie czteroosobowa rodzina królestwa oraz jej pięćdziesięcioosobowa świta może ubierać się wielobarwnie. Jaka jest liczba mieszkańców tego królestwa ?

2

Odpowiedzi

2009-12-04T18:52:34+01:00
Dodać wszystkie procenty .
wyjdzie 98 %
i od 100% - 98% = 2 %

jest 98 % mieszkańców

2% mieszkańców ubiera się wielobarwnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:54:00+01:00
8% + 9% + 10% + 11% + 60% = 98 %
100% - 98% = 2%
54= 2%
27=1 %
27x 98= 2646
Odp.: Królestwo liczy 2646 mieszkańców.