W Polsce produkuje się 284 km2 tkanin bawełnianych rocznie. Przypuśćmy , że całą roczną produkcję wykonano w postaci jednej tkaniny o szerokości 140cm. Ile razy można by tą tkaniną opasać Ziemię? (Obwód równika wynosi ok.40000 km)

3

Odpowiedzi

2009-12-04T18:56:27+01:00
W Polsce produkuje się 284 km2 tkanin bawełnianych rocznie. Przypuśćmy , że całą roczną produkcję wykonano w postaci jednej tkaniny o szerokości 140cm. Ile razy można by tą tkaniną opasać Ziemię? (Obwód równika wynosi ok.40000 km)

140cm=1,4m=0,0014km

284:0,0014=202857 jest to przybliżona długość tej tkaniny

202857:40000=5,07

Odp. Tą tkaniną można by opasać Ziemię ok 5 razy.
32 4 32
2009-12-04T19:00:53+01:00
140cm=1,4m=0,0014km

284:0,0014=202857

202857 /40000km=5,071425
odptą tkaniną mozna by opasać ziemie 5razy
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:47:57+01:00
140cm=0,0014km

284:0,0014= 202857,14285714285714285714285714

202857,14285714285714285714285714 : 40000= 5,0714285714285714285714285714286


Odp. Tą tkaniną możn opasać Ziemię 5 razy i jeszcze nam trochę zostanie.
23 3 23