Odpowiedzi

2009-12-04T19:07:32+01:00
Paulinko, Paulinko
wesoła dziewczynko
Monika Cię wita
i o zdrowie pyta.
Jak tam się czujesz kochana,
śniadanko zjadłaś z rana?
Umyłaś ząbki wszystkie?
że aż mi w oczy błysknie
Odwiedzi Cię Monika,
która codziennie fika
i ma białego konika.
Prezencik Ci przyniesie
i przejdziecie się po lesie
i dalej Was poniesie.

może być
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:08:25+01:00
Paulina dla mnie ważna i słodka jak malina przyjmie dziś ode mnie jednego żonkila. Ja jestem Monika i bardzo lubie cie Paulina to imie wielka radośc sprawia co nie?Paulina jest mądra Paulina jest zwinna,kochana i kreatywna. Pisze ten wierszyk noca i dniem teraz rozumiem jak kocham cię!
2 3 2