To zadanie z przyrody ale tu nie ma
Wymień nazwy czterech znanych ci zwierząt. Napisz, czym się odżyywiają i jakie jest pochodzenie ich pokarmu.
No i mam narysowaną tebelkę:

Nazwa zwierzęcia Pokarm Pochodzenie pokarmu
(poślinne lub zwierzęce)
No ia mam przykład:
Wilk Padlina Zwierzęce

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:20:54+01:00
Sarna - trawy,grzyby,liscie - roślinne
Delfin -ryby - zwierzęce
Niedźwiedź - ryby, owoce, grzyby - roślinne, zwierzęce
Sępy - padlina - zwierzęce

Wilki zazwyczaj żywią się mniejszymi od siebie zwierzętami, tylko czasem jedzą padlinę.
2 5 2
2009-12-04T19:22:53+01:00
Lis - padlina, ssaki, ptaki - zwierzęce
puma - ssaki- - zwierzece
borsuk- wszystkożerny -roślinne i zwierzęce
żyrafa liście i pędy drzew -roślinne
krokodyl ryby, ptaki wodne, ssaki -zwierzęce
3 3 3
  • Herx
  • Rozwiązujący
2009-12-04T20:15:04+01:00
Jeleń-trawa(rośliny motylkowe)-rośliny
Lis-padlina(szczury)-zwierzęce
Dzik-padlina(szczury)-zwierzęce
Zając-trawa(rośliny motylkowe)-rośliny
Sokoły-kręgowce lądowe i owady-zwierzęce