Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T19:15:52+01:00
Ponieważ miał trudności z opanowaniem łaciny;)
6 4 6
2009-12-04T19:29:12+01:00
Janek został wydalony z Seminarium, ponieważ był złym uczniem. Źle odnosił się do nauczycieli i kolegów. Bił się z kolegami i używał wulgaryzmów. Pił alkohol i palił papierosy. Wsyzscy mieli go już dość. Miał też problemy z łaciną. I to właśnie dlatego został wydalony
8 2 8