Odpowiedzi

2009-12-04T19:16:18+01:00
Więcej, ponieważ zięby zaczną 'robić(xD)' jajka, z których wykluwają się małe pisklątka ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:29:12+01:00
Co roku będzie ich tyle samo. Zięby to ptaki które utrzymują rozmieszczenie równomierne. Będzie ich tyle samo(jeśli nie zmienią się różne czynniki w lesie np; jeśli nie zmniejszy sie średnia ilość pożywienia dla nich i wielkość lasu). Samce zięb wczesną wiosną zajmują miejsca na wybranych gałązkach drzew i śpiewają, by innym samcom swego gat zasygnalizować że to ich teren, Samiec zostaje zauwazony przez samiczkę i razem ,,pilnują" swego tereny. Zieęby więc są użytkownikami przestrzeni wokół gniazda, ich młode nie będą mogły mieszkać w przyszłości blisko nich by nie doszło do zbyt dużej konkurencji.
Liczba par ptaków śpiewających na danym terenie jest stała, a ich gniazda oczywiście są równomiernie rozmieszczone.