Zad1:
Jarosław, Mirosław i Sławomir mieli możliwość wyb
rania sobie prywatnego numeru telefonu. Jarosłąw wybrał: 94862745, a Sławomir wybrał: 27456138.
Jaki numer wybrał mirosław??
ZAd.2
Na Wyspie Zagadkowej znaleziono glinianą tabliczke, ktora wyglądala nastepująco:
N A A E C T Z
I ! D N S S Y
N I H A Y P Z
B S A I I O O
U Z T W T W P
R Ą E O T E R
Y O O D R M B
4 1 2 3 1 0 3


Jaka byłą treść depeszy???

A i te litery powinny być dokładnie pod sobą

2

Odpowiedzi

2009-12-04T19:24:37+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:40:35+01:00
Zad 1
J - 9486 2745
S - 2745 6138.
M - 6138 9486
zad 2
?