Baaardzo łatwe zadanie :)
Potrzebuję tylko jakiegoś radosnego wiersza...
Nie może być smutny bo będzie zgłaszane jako błędne!
Ma być radosny, może być coś o przyjaźni i życiu...
Wiersze nie muszą być wymyślone, mogą być z neta :]

Prosiła bym o 2 najlepiej :D

z góry dziękuje :*:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:34:19+01:00
Spełnić marzenia

Marzenia czynią nas wolnymi,
Pogoda ducha – życzliwymi,
Można dosięgnąć nieba,
Nawet nie wiedząc o tym.

Spełnić każde ze swoich marzeń,
Podążać w stronę światła,
Cieszyć się każdym dniem,
Jakby był tym ostatnim.

Życie choć czasami niedoceniane,
Może być piękne…
Tak wiele zależy od nas,
Bo tak wiele dobra jest w nas…



Światło nadziei

Lepszym być,
widzieć świat nawet przez łzy,
a potem znowu rozdawać nadzieję,
żeby spełniły się ludzkie sny.

Nie ma ciemności,
po której nie wyszłoby światło,
nawet jak ono na chwile zgasło,
nie trać uśmiechu na twarzy.

Wiele trudnych chwil przed Tobą,
życie nie będzie tylko osłodą,
nawet jak pojawi się znowu noc,
miej w sobie nadzieję i moc.

Przeżyj życie jak najlepiej możesz,
pomagaj innym ujrzeć światło nadziei,
kiedyś sam możesz potrzebować pomocy,
bo życie ludzkie zmiennie się toczy.
2009-12-04T19:51:56+01:00
(poniżej wymyślone przeze mnie)
Radość to przyjaźń i miłość.
Słońce na niebie dzięki miłości idzie ,
nie wiem czy ty też , ale ja to widzę.
Chmury odlatują ,
bardzo się radują.
Przyjaźń i miłość to ważna sprawa ,
lecz przy tym też jest dobra zabawa. ;)

Nasz Świat
Świat to Ty i Ja nasze serca dwa,
skąpane w miłości jak kwiat rozkwitają,
dotykiem czułości przeszywają ciało.
Tak wiele nawzajem dać sobie możemy,
tyle pięknych uczuć, jeśli tylko chcemy.

Miliony uścisków, tysiące uniesień,
bez limitu wzruszeń, to co wiatr nam niesie.
Możemy się kochać myślą, słowem, ciałem,
możemy iść razem już przez życie całe.

Nasz Świat będzie takim, jakim go stworzymy,
to od nas zależy co z życiem zrobimy!
Jaka będzie forma i treść wspólnych dni?
Tą decyzję podejmiemy właśnie MY.