1.Napisz zaproszenie na wystawę skierowane do wszystkich mieszkańców Przysietnicy.
Pamiętaj o podaniu kiedy i gdzie ona się odbędzie, nie zapomnij o podpisie.


2. W gazecie 10 maja 2004r. ukazał się artykuł:
Za kilka dni mieszkańcy Brzozowa i okolic będą mogli podziwiać wystawę fotograficzną ""Moje miejsce na ziemi".
W sobotę 15 maja na brzozowskim stadionie spotkają się najsłynniejsi artyści z naszego regionu. Imprezę uświetnią liczne konkursy i zespoły muzyczne.
Napisz ogłoszenie o tej imprezie w imieniu Burmistrza Brzozowa.



z góry dzięki:))

3

Odpowiedzi

2009-12-04T19:43:00+01:00
Zaproszenie!
Zapraszamy wszystkich mieszkańców Przysietnicy na wystawę obrazów która odbędzie się dn. 15 grudnia 2009r w szkole nr.2 na sali gimnastycznej o godzinie 17:00.
Serdecznie zapraszamy

Rada miasta Przysietnicy

2009-12-04T19:47:29+01:00
1.Zapraszam wszystkich mieszkańców Przysietnicy na wystawę która odbędzie się 13 grudnia o godz 15,00 w budynku przy ulicy

Zapraszam: Burmistrz Przysietnicy

2.Zapraszam na wystawę fotograficzna ,która odbędzie się w sobotę 15maja na brzozowskim stadionie.
Spotkają się tam najsłynniejsi artyści z naszego regionu.
Będzie to wystawa pod tytułem "Moje miejsce na ziemi"
Na tej imprezie będzie dużo konkursów wystąpią tak że zespoły muzyczne!

Serdecznie zapraszam: Burmistrz Brzozowa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T00:36:44+01:00
1. Zapraszamy!
Zapraszamy na wystawę, zorganizowaną dla wszystkich
mieszkańców Przysietnicy. Wystawa odbędzie się dnia 20 grudnia 2009 r. w szkole podstawowej
nr 1 w Przysietnicy, na dużej sali gimnastycznej.
Wszyscy mile widziani!

Rada miasta Przysietnicy

2. Ogłoszenie
Dnia 15 maja na brzozowskim stadionie odbędzie się wystawa
fotograficzna pt "Moje miejsce na ziemi", na której zagoszczą
najsłynniejsi artyści z regionu. Oczywiście nie obejdzie się
bez konkursów i występów zespołów muzycznych.
Dobra zabawa gwarantowana!

Rada miasta Brzozowa



Pozdrawiam i liczę na naj ;)
1 5 1