Będziemy mieli w szkole (gimnazjum) przegląd kolęd i piosenek świątecznych.Kazda klasa musi brać w tym udział.Nie jesteśmy bardzo muzykalni, tylko jeden chłopak umie grać na saksofonie.Proszę napiszcie mi tytuły lub linki prostych piosenek ang
I jeśli możecie nuty dla tego chłopaka. Nie chcemy się ośmieszyć, a trzeba jeszcze mieć choreografię i stroje za dodatkowe pomysły będę bardzo wdzięczna... A właściwie to już wiemy co śpiewać ale jeszcze trzeba mieć do tego super pomysły żeby wygrać. "Merry christmas everyone" - Shakin Stevens

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T19:47:45+01:00
Może być na przykład ta ;
http://www.youtube.com/watch?v=_8HehlaZG5Y
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T19:47:44+01:00
Kolędy angielskie


* Coventry Carol
* Joy to the world (Raduj się świecie)
* Adeste Fideles – lub w wersji angielskiej - O come all ye faithful (XVIII w.)
* Ding Dong Merrily on High
* Hark! The Herald Angels Sing (słowa – 1739 r, melodia – 1840 r.)
* God Rest Ye Merry, Gentlemen (XIX w.)
* Hail Smiling Morn
* Here We Come A-Wassailing
* The Holly and the Ivy
* Huron Carol
* I Come With Love
* I Saw Three Ships
* I Wonder as I Wander

tytuły.
2009-12-04T19:52:25+01:00
U mnie w zeszłym roku było tak samo. Na szczęście chodzę do szkoły muzycznej, więc nuty dostaliśmy. Ale podam tytuły piosenek, które śpiewała moja klasa.
Mistletoe and wine
Last Christmas
We wish you a merry christmas
Happy Christmas
i jeszcze jakieś 5, tytułu nie pamiętam