Odpowiedzi

2009-12-04T19:46:32+01:00
Gniewa kruka czarna wrona, a sam czarny jak i ona.

Na kogo kruki, na tego i wrony.

Gdzie ścierwo, tam się kruki gromadzą.

Kruk krukowi oka nie wykole.

Od starych kruków młode uczą się krakać.

Kruk krukowi brat, lecz zazdrosny swat.

Lichy to kruk, co zdobycz z rąk wypuszcza.

6 4 6
2009-12-04T19:50:41+01:00
Kruk, krukowi oka nie wykole
Jedna jaskółka nie czyni wiosny.
Gdzie bocian na gnieździe siedzi, tam piorun nie uderzy.
Wybiera się jak sójka za morze.
Od starych kruków młode uczą się krakać.
Na kogo kruki, na tego i wrony.
Kruk krukowi brat, lecz zazdrosny swat.
Zły to ptak, co własne gniazdo kala
Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one
Wesoły jak skowronek
Każda pliszka swój ogonek chwali
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:50:18+01:00
Sowa choćby pod niebiosa latała sokołem nie będzie .
kruk krukowi oka nie wykole
Kiedy się jaskółka zniża , deszcz się zbliża
Wybiera się jak sójka za morze
Jeśli wejdziesz między wrony musisz krakać tak jak one
Każda pliszka swój ogonek chwali
Wesoły jak skowronek
Dumny jak paw
Kłaść się spać z kurami
44 2 44