Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:53:04+01:00
Klęska - porażka, niepowodzenie, zguba, upadek, przegrana
wróg - nieprzyjaciel, przeciwnik, najeźdzca, agresor, napastnik
kłamstwo - fałsz, nieprawda, łgarstwo, oszustwo
wolność - niepodległość, niezależność, swoboda, autonomia
zagrożenie - niebezpieczeństwo, groźba, ryzyko
2009-12-04T19:57:40+01:00
Tragedia
nieprzyjaciel
nieprawda, fałsz, oszustwo
swoboda, niezależność
niebezpieczeństwo
2009-12-04T20:00:27+01:00
Klęska-porażka, przegrana, nieszczęście
wróg-nieprzyjaciel, przeciwnik
kłamstwo-nieprawda, wprowadzenie w błąd
wolność-niezależność, swoboda
zagrożenie - niebezpieczeństwo, groźba

Proszę o najlepszą;)