Odpowiedzi

2009-12-04T20:13:20+01:00
Hojka
Fall natali lesz
maleńka przyszła milość
jest taki dzień
pastorałka dla bałwanów
świeć gwiazdeczko mała świeć
cicha polana
dzwony
o gwiazdo Betlejemska
Bóg się rodzi
2009-12-04T20:16:31+01:00
1.cicha noc
2.dzisiaj w betlejem
3.com przyrzec Bogu
4.magia świąt(Gosia Andrzejewicz)
5.ten zimowy czas(Roan)
6.zima lubi dzieci(Ania Jurksztowicz)
7.ten czas(verba)
8.kto wie czy za rogiem nie stoja anioł z Bogiem (De Su)
9.jest taki dzień(Sumptuastic)
10.Radośc dzielenia(Ania Szarmach



Naprawde bardzo polecam!=)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:23:13+01:00
"Jakaż to gwiazda"
"Coś o Mikołaju"
"Ciemna nocy"
"Ten zimowy czas"
"Jasna kolęda"
"Już gwiazdeczka"
"Biały śnieg i ty"
"Leć kolędo"
"Oszeleli anieli"
"Życzę Ci"