Odpowiedzi

2009-12-04T20:11:16+01:00
Pole kwadratu = 6 *6 = 36 cm2

V = 180 cm3 V= Pp * h a więc 180 = 36 * h
h= 30
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • porG
  • Początkujący
2009-12-04T20:14:30+01:00
Model graniastosłupa: http://pracaklasowa.webpark.pl/gran/gr_01.gif

a=6cm
h=?
V=180 cm sześciennych

V=a*a*h
180cm = 36cm*h / dzielimy przez 36

h=5 cm
1 5 1
2009-12-04T21:11:22+01:00
A=6cm
b=6cm
V=180cm³
c=V:ab
c=V:36cm
c=180cm³:36cm²=5cm
c=5cm

1 1 1