Odpowiedzi

2009-12-04T20:17:29+01:00
Biocenoza nie podlega gwałtownej Biocenoza nie podlega gwałtownej sukcesji wtórnej.
Stały skład gatunkowy biocenozy.
Brak gradacji (nadmierny wzrost liczebności) gatunków szkodliwych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T23:18:29+01:00
Biocenoza nie podlega gwałtownej sukcesji wtórnej.
Stały skład gatunkowy biocenozy, te same rośliny, zwierzęta.
Brak nadmiernego wzrostu liczebności szkodliwych gatunków.
5 2 5