Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:26:48+01:00
Podstawa 0,15m i1,2dm. = 150 cm i 12 cm
H =150 +12 =1 27
Pp = 150 *12 = 1800 cm
Pb = a * H + b*H
Pb = 19050 cm + 1524=20574
Pc = Pp*2+pB
Pc = 1800 *2 +20574=24174 cm 2
V = Pp *H
V= 1800*127=228600 cm3=0.2286 m3
2009-12-04T20:29:20+01:00
2009-12-04T20:29:01+01:00
A = 0,15m = 1,5dm
b =1,2 dm
H = 1,5 + 1,5 + 1,2 + 1,2 = 5,4 dm

Pp= 1,5 * 1,2 = 1,8 dm ²
Pb= 5,4 * 1,2 * 4 = 25,92

Pc = 2 * Pp + Pb
Pc = 2*1,8 + 25,92 = 29,52 dm²

V = Pp * H = 1,8 * 5,4 = 9,72 cm³

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci je za darmo rozwiaze bez zadnych punktow