Hej ziomy! Zgłosiłam się napisać rymowankę o świętym mikołaju , no i mam problem - nie mam natchnienia , a zawsze miałam najlepsze wypracowania i wiersze z polaka! Proszę pomóżcie dopiszcie trochę do tego zdania - " Święty Mikołaj co roku niebem leci , aby spotkać swoje ukochane dzieci [Twój tekst] ! ( nie może być z neta , bo będę dawała skargi) Napiszcie najpóźniej do Niedzieli wieczorem.!

2

Odpowiedzi

2009-12-04T20:25:31+01:00
Święty Mikołaj co roku niebem leci , aby spotkać swoje ukochane dzieci.
Dzieci już w łużkach grzecznie sypiają bo potem ciekawe prezenty dostają.
Mikołaj ma prezentów wiele aby spełniło się marzeń bardzo wiele.
Już dzieci idą zobaczyć choinkę a tam widzą prezentów(niewiem co by sie rymowalo). Dzieciaki zadowolone Mikołaj leci bo renifery zmęczone.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:54:56+01:00
Święty Mikołaj co roku niebem leci,
Aby spotkać swoje ukochane dzieci.
Cały wór prezentów na saniach ma,
Jeśli byłeś grzeczny to Ci jeden da.
Renifery po niebie jak błyskawice mkną,
Jeszcze chwila i za ogromnym księżycem znikną.
Mleko i ciastka już na niego czekają,
Dzieci powolutku pod kołderkami zasypiają.
Święty już przez komin się przepycha,
Nie może się zmieścić, więc lekko wzdycha.
W końcu dostaje się do domu ciepłego,
Dla każdego zostawia coś bardzo miłego.
Później wraz z elfami w gwiezdnym pyle ginie,
Pędzi dać prezenty kolejnej rodzinie!

Mam nadzieję, że może być. ;D
1 5 1