Odpowiedzi

2009-12-04T20:27:46+01:00
Dzikie zwierzęta nie pozostały w kraju, gdzie jest tak wielu ludzi, więc Pa nie chce się zatrzymać.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:28:45+01:00
Dzikie zwierzęta nie pozostały w kraju, gdzie jest wiele ludzi, dlatego Pa nie chce zostać.
2 3 2
2009-12-04T20:31:12+01:00
Dzikie zwierzęta nie zostały w kraju, w którym było tak wiele ludzi, więc Pa nie chciała zostać (chyba powinno być więc Pa też nie chciała zostać, powinno być too, ale jak nie ma to też może być, sorki to tak na "surowo" zostało przetłumaczone, zakładam, że jest to zdanie z jakiegoś tekstu, nie znam kontekstu).