Odpowiedzi

2009-12-04T20:41:49+01:00
- dając dla nich zabawki, słodycze, ubrania i inne podobne rzeczy,
- wpłacając na konto domu dziecka pieniądze
- proponując rodzicom adopcję
- adoptować w przyszłości
- wspierać ich psychicznie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:41:28+01:00
Mozna urzdzać akcje charytatywne. Czyli prowadzić zbiórki na rzecz dzieci lub zrobić zbiókę ubrań lub rzeczy które mogą im pomóc. Lecz największa pomocą bedzie adopcja takich dzieci. Wtedy ich życie dzięki nam stanie się lepsze.
1 5 1