Odpowiedzi

2009-12-04T21:02:59+01:00
A)8,6dag
b) 18,6dag-pomidory 15 dag orzechy << pomidory mialy wiecej wody>>
c)cala salatka -170 dag
170 dag-100 procent
90procent to 153 dag
woda wazyla 155,7 dag
czyli wiecej!
1 5 1
2009-12-04T21:09:25+01:00
A) 8,6 dag
b) w pomidorach 0,186 kg, w orzechach 0,15 kg więcej w pomidorach
c) sałatka waży 1,7 kg, a woda w niej 1,54 kg, co stanowi więcej niż 0,9 masy sałatki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T21:27:20+01:00
A) 10dag*0,86=8,6dag
b) 0,2kg = 20dag
3kg = 300 dag
0,93*20 dag = 18,6
0,05*300dag = 15
(więcej wody jest w pomidorach)
c) 1kg=100dag 0,93*100dag=93 dag
0,4kg=40dag 0,95*40dag=38 dag
0,1kg=10dag 0,86*10dag=8,6dag
0,2kg=20dag 0,72*20dag= 14,4 dag
14,4 +8,6 +38 +93 = 154dag
100 + 40 + 10 + 20 = 170 dag 170dag*0,9 =153 dag
154>153
Odp. Nie!