Odpowiedzi

2009-12-04T20:54:43+01:00
If we are going this year, we must go now, said Pa. "We can not cross the Mississippi River after the ice breaks"

Jeśli jedziemy w tym roku musimy teraz wyruszyc - powiedzial pa.
Niem mozemy przeplynąc misisipi po orze lodowj

Mialam 6 z angielskiego ;p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:56:07+01:00
Jeżeli chcemy iść w tym roku, musimy wyruszyć teraz, powiedział Pa. Nie będziemy mogli przepłynąć na drugą stronę Mississippi, kiedy będzie zmarznięta.


A ja mam z angielskiego ósemkę i przynajmniej umiem dodatkowo układać zadania PO POLSKU. Nie to, co niektórzy.
1 1 1