Odpowiedzi

2009-12-04T21:00:46+01:00
Obraz odwrócony trafia do mózgu, który odpowiednio go interpretuje, i uzyskuje odwrócony obraz rzeczywisty
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T21:47:40+01:00
PROMIENIE ŚWIATŁA BIEGNĄ Z RÓŻNYCH PUNKTÓW WIDZIANEGO PRZEDMIOTU I PRZECHODZĄ PRZEZ ŹRENICĘ I SOCZEWKĘ.
W KORZE MÓZGOWEJ ZOSTAJE DOKONANA ANALIZA IMPULSÓW PŁYNĄCYCH PRZEZ NERW WZROKOWY I MÓZG AUTOMATYCZNIE PRZYWRACA PRAWIDŁOWY OBRAZ.NIEMOWLĘTA,KTÓRE JESZCZE NIE NAUCZYŁY SIĘ PROCESU ODWRACANIA OBRAZU WIDZĄ ZGODNIE Z PRAWAMI FIZYKI,CZYLI OBRAZ ODWRÓCONY W SENSIE,'GÓRA DÓŁ' I 'PRAWO LEWO'