Od podanych wyrazów utwórz części mowy .

a . czysty - ( przysłówek )
b . czysty - ( przymiotnik w stopniu wyższym )
c . czysty - _ przymiotnik w stopniu najwyższym )
d . czysty - ( rzeczownik )
e . grać - ( czasownik dokonany )
f . grać - ( imiesłów przymiotnikowy bierny )
g . grać - ( imiesłów przymiotnikowy czynny )
h . zagrać - ( imiesłów przysłówkowy uprzedni )
i . grać - ( imiesłów przysłówkowy współrzędny )
j . grać - ( rzeczownik )

2

Odpowiedzi

2009-12-04T21:06:30+01:00

a. czysto
b. czyściejszy
c. najczyściejszy
d. czystość
e. zagrałem
f. grano
g. grający
h. zagrawszy
i. grając
j. gra

4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T21:09:13+01:00
A. czysto
b. czyściejszy
c. najczyściejszy
d. czystość
e.zagrałem
f. grano
g. grający
h. zagrawszy
i. grając
j. gra
3 5 3