Odpowiedzi

2009-12-04T21:06:24+01:00
Z Ma to pomóc, zrobił plandeką za wagon. Umieszczono wszystko do wagonu oczekiwać, że ich łóżek i stołów i krzeseł. Pa mogłyby spowodować nowe Out West.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T21:08:33+01:00
Z Ma jest pomoc. On robił okrycia z kanwy dla ich wagonów. Oni położyli wszystko w wagonach spodziewając się ich łóżek, stołów i krzeseł. Pa mógłby wyrabiać nowe plandeki poza zachodem.
2009-12-04T21:27:15+01:00
Z Ma to pomóc, zrobił plandeką za wagon. Umieszczono wszystko do wagonu oczekiwać, że ich łóżka i stoły i krzesła. Pa mogłyby spowodować nowe Out West.