Odpowiedzi

2009-12-04T21:23:56+01:00
X+y=223
x-y=25

x=223-y
223-y-y=25

x=223-y
-2y=-198

x=223-y
y=99

x=223-99
y=99

x=124
y=99
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T21:46:55+01:00
X+y=223
x-y=25

2x=248/:2
x=124

124+y=223
y=223-124
y=99

spr
x+y=223
124+99=223
223=223
L=P
x-y=25
124-99=25
L=P
8 4 8
2009-12-04T21:57:39+01:00
Układ równań:
x+y=223
x-y=25

x=223-y
223-y-y=25

x=223-y
223-2y=25

x=223-y
-2y=-198

x=223-y
y=99

x=223-99
y=99

x=124
y=99

sprawdzenie:
(do pierwszego równania)
x+y=223
124+99=223
(do drugiego równania)
x-y=25
124-99=25