Odpowiedzi

2009-12-04T22:11:01+01:00
KLUCZ
1.Krzyż ; To na nim wiesiał Pan Jezus , aby uwolnić nas od grzechu ( na samej górze napis INRI)
2.Liturgia; Sakramen Eucharystki pozostawiony przez Boga po wędrówce do Emaus
3.ZadośćUczynienie; Żal za grzechy oraz pierwszy krok do nawrócenia i pokuty.
5.Szymon; Prawdziwe imię pierwszego papieża ( Sw. Piotra - tzn. Pan Jezus zobaczywszy Szymona nadał mu imię Piotr i powiedział żeby ten nawracał ludzi i służył Bogu [ W bibli jest powiedziane że jeżeli ktoś nadaje tobie nowe imie to nadaje tobie nowe zadanie])
4.Chrzest; 1 sakramen w kościele Katolickim , bierze się go aby nie mieć grzechu pierworodnego
39 3 39
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T22:15:57+01:00
1. Jezus jest... Bożym (Synem)
2. Jego imię pochodzi z rzymskiego Lucjusz (Łukasz)
3. 10 Przykazań Bożych (Dekalog)
4. Inaczej Biblia (Ewangelia)
5. Jest to np. niedziela (Święto)
6. Stworzyciel świata, jest jedną osobą Boską Trójcy Św. (Bóg)
7. Bóg jest..... wszystkich ludzi na świecie (Ojcem)
8. Jezus Królem...... (Żydowskim)
9. Dzieli się na Stary i Nowy (Testament)
10. Inaczej wyznanie (wiara)
11. ...Katolicki (Kościół)
12. Miejsce skłądania ofiary w kościele (ołtarz)
13. Śkłąda je zaknnik i ksiądz (śluby)
14. Pierwszy sakrament (chrzest)
15. Głowa Kościoła Katolickiego (Papież)
16. Nabożeństwo październikowe (rózaniec)
17. Dom Najświętrzego Sakramentu (tabernakulum)
18. Trzeba je rozmnażać, jest o nich przypowieść (talenty)
Chyba nie muszę tłumaczyć jak to rozmieścić.
79 4 79
2009-12-04T22:34:38+01:00
kżyż
modlitwa
taberrnakulum
czcaia
zaduszki
36 1 36