Odpowiedzi

2009-12-04T21:41:56+01:00
Erechtejon jest to konstrukcja wystawiona na Akropolu ateńskim.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T21:42:21+01:00
Haslo znaczy:
Erechtejon - świątynia zbudowana na ateńskim Akropolu, poświęcona Posejdonowi i Erechteuszowi. Świątynia jońska wzniesiona z marmuru pentelickiego na ateńskim Akropolu (421-405 p.n.e.). Łączy kilka sanktuariów: Ateny Polias, Posejdona, Erechteusza oraz obiektów czci (święta oliwka, grobowiec Kekropsa, źródło słonej wody) w jedną całość.

licze na najlepsze ;)