Odpowiedzi

2009-12-04T21:38:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T21:42:01+01:00
Moim zdaniem dzieci nie słusznie zazdrościły Zenkowi . Ponieważ miec dużo swobody też jest źle , a Zenek Wójcik nie miał gdzie mieszkać. Nikogo z jego rodziny zapewne nie obchodziły jego losy. Sam musiał sobie ze wszystkim radzić .
5 4 5
2009-12-04T23:20:46+01:00
Dzieci nie słusznie zazdrościły Zenkowi z lektury ,,Ten Obcy" Ireny Jurgielewiczowej,ponieważ zachował się on nieodpowiedzialnie i nie powinien wzbudzac w innych swym zachowaniem podziwu.
3 2 3