Przetłumaczycie??
Almost every day the horses travelled as far as they could; almost every night Pa and Ma stopped in a new place. They rode across the wide Mississippi River before the ice broke, and crossed many other rivers and creeks

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T21:44:57+01:00
Prawie codziennie koni dotarł aż mogli, prawie co noc Pa i Ma zatrzymał się w nowym miejscu. Jechali przez szeroką rzekę Missisipi przed lodem wybuchła, i przeszedł wiele innych rzek i potoków.
2009-12-04T21:46:06+01:00
Prawie codziennie koni dotarł aż mogli, prawie co noc Pa i Ma zatrzymał się w nowym miejscu. Jechali przez szeroką rzekę Missisipi przed lodem wybuchła, i przeszedł wiele innych rzek i potoków.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T21:46:46+01:00
Prawie codziennie konie poruszały się jak daleko ponieważ mogli; prawie co noc Tata i Mama zatrzymali się w nowym miejscu. Przejechali przez szeroki Missisipi Rzeka przed lodem rozbiła się, i przejść przez wiele innych rzek i zatoki