Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T22:02:32+01:00
Wojska operacyjne- jest to część sił zbrojnych przeznaczona do realizacji zadań zbrojnych na froncie zewnętrznym natomiast Wojska obrony terytorialnej jest to część sił zbrojnych przeznaczona do prowadzenia działań taktycznych na obszarze kraju.
15 4 15
2009-12-04T22:58:07+01:00
Wojska operacyjne powołane są do służby poza terenami kraju natomiast wojska obrony terytorialnej służą tylko swemu kraju.
4 3 4
2009-12-05T02:01:13+01:00
Wojska operacyjne - są to oddziały wojska, które działające na froncie zewnętrznym, czyli poza granicami (można by powiedzieć) macierzystego kraju.

Wojska obrony terytorialnej - to oddziały (lub ich część), które prowadzą tylko działa strategiczno-taktyczne na obszarze kraju.
8 4 8