Odpowiedzi

  • 0zzy
  • Rozwiązujący
2009-12-06T16:45:03+01:00
Siły lądowe;
piechota, piechota zmechanizowana, altyleria(działa, mozdzierze itd), alyleria przeciwlotnicza, wojska rakietowe, kawaleria powietrzna.
Siły powietrzne(lotnictwo):
samoloty, helikoptery, piechota(spadochroniarze)
Siły morskie(marynarka):
statki wojenne(niszczyciele), łodzie(pontony) sztutmowe, piechota morska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:25:57+01:00
Do podstawowego uzbrojenia wojsk lądowych należą : czołgi T-55 T-72 oraz PT-91 bojowe wozy piechoty BWP-1 śmigłowce W-3W Sokół oraz Mi-24 a także broń strzelecka i sprzęt artyleryjski
Do podst. uzbrojenia WLOP ( Wojk Lotniczych i Obrony Powietrznej) należą: samoloty bojowe MiG-21 MiG-29 SU-22 samoloty szkolne, transportowe i śmigłowce oraz zestawy rakietowe i stanowiska radiolokacyjne.
Do podst. uzbrojenia marynarki należą: okręt podwodny ORP (Okręt Rzeczypospolitej Polskiej ) "orzeł" korweta ORP "kaszub" niszczyciel min ORP "mewa " okręt ratowniczy ORP "piast" .
Ta odpowiedź jest najlepsza zapewniam...Pozdrowienia.
2009-12-06T18:29:09+01:00
Wojska Lądowe: Czołgi, Wozy bojowe piechoty, Pojazdy transportowe.
Wojska Powietrzne: Myśliwce, Bombowce, Transportowce
Wojska Wodne (Marynarka Wojenna): Lotniskowce, Pancerniki, Krążowniki, Niszczyciele, Fregaty, Kutry, itp.