Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T22:34:47+01:00
Cele tej firmy:
-nabycie klienta
-dobry personel
-dobrzy fryzjerzy
-dobra lokalizacja
- czas pracy dopasowany do potrzeb klienta
-dobra reklama
- duże zarobki
-zadowolenie u klientów
2009-12-04T22:39:23+01:00
*nowo założona firma na pewno chce przyciągnąć do swojego salonu jak najwięcej klientów. Potrzebna jest do tego dobra oferta jaką dana firma proponuje. Na początku ceny nie powinny być zbyt duże, odepchnie to klientów.

* Firma chce mieć duże zyski ze swojego interesu

* Chce zadowalać klientów, spełniać ich wymagania i oczekiwania

*W tym przypadku salon fryzjerski ma na celu osiągnięcie popularności oraz pochwały od klientów.

* Firma chce mieć najlepsze oferty na rynku