Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T23:11:56+01:00
Biznes plan dla firmy "Ambrozja"


1. Dane o inwestorze

Firma Ambrozja powstała 1 stycznia 2010r.
Właściciel:
Adres: ul. Zamkowa 5, 00-123 Kraków
Tel. 012 3456 789
e-mail: [email protected]
Numer konta bankowego: 12 8884 0004 2001 3027 8400 0001


2. Opis projektu

Niniejszy projekt dotyczy otwarcia studia urody i relaksu o nazwie "Ambrozja". Salon piękności, oferując pełny zakres usług kosmetycznych, zapewnia Użytkownikom satysfakcje poprzez świadczenie usług na najwyższym poziomie, oferowanie dobrej jakości produktów, a wszystko to w ciepłej, domowej atmosferze przy przystępnych cenach. Będziemy również dbali o zapewnienie przyjaznego, sprawiedliwego i kreatywnego środowiska pracy, które akceptuje i docenia różnorodność, pomysły i ciężką pracę.
Lokal będzie otwarty przez 6 dni w tygodniu
- od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do 18.00
- w sobotę od 10.00 do 16.00.
„Ambrozja” będzie oferować szeroką gamę usług kosmetycznych. Będziemy dostarczać wysokiej jakości usług fryzjerskich, wizażu, makijażu, pedicure, manicure, masażu. W naszym salonie będzie można się również odprężyć i zrelaksować korzystając z masaży, solarium. Jednym słowem zapewniamy kompleksowość wykonywanych usług.


3. Forma prawna

Właścicielem jest osoba fizyczna.
[Ewentulanie spółka]


4. Plan finansowy

Inwestycja zostanie sfinansowana ze środków własnych i oszczędności właściciela salonu ok. 135.000 zł
Koszty na rozkręcenie dzialalności to 65000 zł, a miesięczne koszty to kolejne 60 000zł


5. Analiza konkurencji

Salony fryzjerskie:

L’Oreal (K&K)
Exclusive
Halina
Magda
Nicol
Seidel Jolanta
Siekiera Teresa
Wicher Gerard
Widera Anna



Salony kosmetyczne:

Feniks (manicure)
Ilona
Kameleon
Olkowicz Joanna
Afrodyta
Ewa

Solaria:

Atena
Gracja


6. Analiza SWOT

Szanse firmy:
Wszechstronność usług
Stan zapotrzebowania na tego typu usługi
Świadczenie usług również u klienta

Zagrożenia:
Konkurencja
Pozyskanie i utrzymanie wysokiej klasy pracowników
Trudności w utrzymaniu płynności finansowej

Mocne strony:
Atrakcyjna lokalizacja
Atrakcyjne ceny
Liczne promocje
Profesjonalna obsługa
Dobre połączenie komunikacyjne

Słabe strony:
Duże koszty związane z uruchomieniem działalności
Konieczność zatrudnienia profesjonalnej obsługi w początkowej fazie, co podwyższy koszty działalnośći



7. Analiza klientów

Chcemy trafić do klientów wymagających profesjonalnego świadczenia usług jak i tych, którzy dopiero zaczynają z nich korzystać.
Mamy do zaoferowania wiele usług. Pragniemy, aby korzystał z nich każdy. Nastawiamy się na kobiety i mężczyzn, od wieku młodzieżowego bez górnej granicy.
Rozprzestrzenienie naszych usług do innych województw, więc co za tym idzie klientów z różnych części Polski


8. Misja firmy

Maksymalizacja zysków
Świadczenie usług najwyższej jakości po przystępnych cenach
Wyjście naprzeciw klientom
Zdobycie uznania wobec klientów
Zadowolenie klientów
Uzyskanie miana lidera na rynku
Zapewnienie dobrej lokalizacji


9.Dokumenty założenia firmy
[własne w załącznikach]
2009-12-04T23:25:51+01:00
Czyli tak:

BiznesPlan: Żwirownia
żwiro-muchomorkiem

a)cel: Zwracam się z prośbą o pieniądzę na żwirownię.
b)Opis: Żwirownia jest potrzebna wszystkim ludziom. Jest
to czysta produkcja żwiru. Żwir pełni pozytywną funkcję dla ludzi od zawsze.
Można go wykorzystać w najbardziej powszechnie znanym budownictwie.
Nasza firma będzie go produkować nie zanieczyszczając środowiska.
Dobrze jest mieć ten żwir, zwyciężymy konkurencję dobrą propozycją.

c)umiejętności:(-piszesz o sobie.. ja bym napisal tak) szerokie doświadczenie w dziedzinie górnictwa, sukcesy w branży budowlanej,
światły umysł, lubią mnie klienci(czy tam: "wiążę dobry kontakt z ludźmi").

d)Potrzeby: Chcę pieniądzę ok. 1 000 000 zł (bądź więcej) na zakup ziemi, koparki, wytwórni, budowę biura,
karmników dla okolicznych zwierząt oraz zatrudnienia się mieszkańców.

e)Przychody: Planujemy dochody 7 milionów złotych w skali roku po rozkwicie firmy.

f)Probloje: Żwirowyrównywacz, żwirowstrzymywacz, żwiraki, żwirowanie, żwirdeluxe.

g)zatrudnienie: Mniejszości narodowe dla prac w ochronie (tania siła robocza). Oraz około 600 miejsc dla Polskich obywateli lub zagranicznych
z znakomitą znajomością jęzka.

h)Lokalizacja: Centrum Rakoniewic



Ps. niektóre pozmieniaj.. te o sobie szczegolnie.
Pisałem sam, nie ma tego w internecie.
Masz tu wszystkie punkty jakie musza byc w biznesplanie a nie jakieś tam wymiociny z internetu podlegające biznesplanowi i jego opisowi.