Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T23:20:59+01:00
1.na pewno Brattwurst mit Pommes :wink: und Senf
Frikadellen mit Bratkartoffeln
Hähnchen
Berliner
Lachs mit Pommes
Leber mit Zwiebeln
Spagetti mit Sahnesosse
Pizza mit Tomaten, Salami Käse und Kräutern

na drugie nie mam pojecia :))
9 3 9
  • Herx
  • Rozwiązujący
2009-12-04T23:23:46+01:00
Kassler - peklowana, lekko wędzona wieprzowina
Sauerbraten - pieczona marynowana wieprzowiny Schweinebraten - pieczeń z wieprzowiny
Eisbein - golonka
Wurst - kiełbaski
Kartoffelsalat - sałatka ziemniaczana
Biersuppe - zupa piwna
Birnen, Bohnen und Speck - Boczek z gruszkami i fasolka.
Kartoffeln mit Leinöl und Quark - Ziemniaki z serkiem i olejem lnianym
Schweinshaxe - pieczona golonka
Specksalat - Słodko-Kwaśna Sałatka Ziemniaczana z Boczkiem
Thüringer Bratwurst - Smażona Kiełbasa
Currywurst - pieczona lub gotowana kiełbasa wieprzowa posypana duża ilością przyprawy curry i polana ketchupem

sok - Saft m rodzaj męski
lemoniada - Limonade f rodzaj żeński
herbata - Tee m rodzaj męski
kawa - Kaffee m rodzaj męski
piwo - Bier n rodzaj nijaki
7 3 7