Odpowiedzi

2009-12-05T00:48:45+01:00
Tak komputer dlamnie to do rozrywki bardziej
ale o co ci chodzi bo bardzo nie rozumiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T00:53:38+01:00
Komputer w ciągu ostatnich kilku lat zaczął odgrywać ważną rolę w życiu człowieka. Dlaczego? No cóż jest kilka powodów, przede wszystkim wystarczy komputer i podłączenie do internetu by znaleźć wszystkie informacje które są na do czegoś potrzebne Dostępne są też słowniki internetowe, z internetu można również ściągnąć multimedialne książki i czytać najnowsze ich wydania bez wychodzenia do biblioteki. Dzięki komputerowi i internetowi możemy właściwie załatwić wszystko bez wychodzenia z domu! Ale chyba najwięcej osób korzysta z komputera jako centrum rozrywki. Można grać w gry różnego rodzaju, począwszy od tych najzwyklejszych jak układanie puzzli czy kart, poprzez logiczne jak np.: sudoku, kończąc na tych w których możemy stworzyć swój własny świat, i pokierować losami bohaterów, czyli najprościej mówiąc wcielić się w rolę reżysera. Kolejnym ważnym elementem rozrywki jest to że możemy właściwie za darmo porozmawiać ze znajomymi przez różnego rodzaju komunikatory i to nie tylko pisząc z tymi osobami ale również rozmawiając - słysząc ich głos a nawet widząc ich. Zupełnie tak jakbyśmy byli w jednym pokoju, chociaż często dzieli nas z naszym rozmówcą nawet kilkaset czy kilka tysięcy kilometrów.
Wielu ludzi uważa że komputer to pożyteczne i pomocne urządzenie, i ja się z nimi w stu procentach zgadzam.