Witam.
Mam dla Was coś podobnego do Lockerza. Tyle tylko, że to propozycja skierowana głównie do mężczyzn, choć do niektórych kobiet
też
Beterz to strona działająca na tej samej zasadzie co Lockerz - zbierasz punkty i wymieniasz na nagrody.
Jednak punkty zebrać możesz dużo szybciej, bowiem serwis opiera się na tym, że obstawiamy mecze (coś jak u bukmachera) i obierając dobrą taktykę nagroda może być Twoja w niedługim czasie.
Ułatwieniem jest choćby to, że przy każdym meczu podana jest ilość osób w procentach
którzy postawili na jeden z dwóch zespołów
lub remis (obstawić też możemy, że dane
zdarzenie nie będzie miało miejsca, tzn. drużyna nr 1 lub 2 nie wygra lub, że nie będzie remisu)
Na start mamy 10 000BZ.
Przykładowe nagrody, to np;

* Stól do piłkarzyków
* PS3
* PSP GO
* Ipod Nano 8GB
* Rakiety tenisowe
* Markowe piłki
* Bony Amazon
* Koszulki ulubionej drużyny i inne...

Oto mój link polecający, jeśli ktoś ma ochotę się zarejestrować to proszę:
http://beterz.com/?Referer=10268

3

Odpowiedzi

2009-12-05T08:27:30+01:00
2009-12-05T08:33:52+01:00
Zobacze i chyba sie zarejestruje ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T10:05:58+01:00