Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T03:46:56+01:00
1-c myszołów żywi się myszami
2-d huba grzyby pasożytnicze tworzą charakterystyczne owocniki w postaci konsolki przyrośniętej bocznie do pnia lub gałęzi drzewa. huby żyją na drzewach
3-e
4-a kanianki owijają się dookoła roślin żywicielskich, z których czerpią wodę i substancje organiczne.
5-b tasiemiec pasożytuje we wnętrzu psa. Pies jest jego żywicielem.
2009-12-05T09:08:40+01:00
1.mysz c. myszołów
2.huba e. jabłoń
3.grzyby d. korzenie drzew
4.kanianka b. pies
5.tasiemiec a. koniczyna
nie jestem pewna... .