Odpowiedzi

2009-12-05T08:29:40+01:00
80N=8kg*10m/s2
10ms-przyspieszenie ziemskie w zaokrągleniu
8kg masa ciała !
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T08:30:27+01:00
Dane:
F=80N
g=10m/s2
Szukane:
m=?
Rozwiązanie:
F=mg
m=F/g
m=80N/10m/s2
m=8kg
Odp. Masa ciała o ciężarze 80N wynosi 8kg
3 5 3
2009-12-05T09:51:46+01:00
80N =8 kg* 10m/s2
10ms- przyspieszenie ziemskie [w zaokrągleniu]
8kg masa tego ciala.
2 3 2