Odpowiedzi

2009-12-05T08:41:01+01:00
Dziwne to zadanie , ale myślę że może zazdrościć mu długiego życia jedzenia :)
Tak bynajmniej uważam.Ptak ma ciężkie życie jak go nie zabiją.Nie wiem dokładnie o co w tym chodzi...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T08:44:55+01:00
Wydaje mi się, że ptaki kiedy są na lądzie jest im ciepło ponieważ są przystosowane do ziemi, a kiedy się wzbijają w górę robi się im coraz zimniej.I przez to niektóre ptaki np. BOCIANY muszą odlatywać na Zimę do ciepłych krajów.
Ptak jest wolny i może robić co chcę, natomiast ludzie są kontrolowani przez innego człowiek... .Człowiek cierpi podczas wojen, bitew, walk, a ptak patrzy tylko na nas i się nas boi... .

Nie jestem pewna czy to jest poprawne... .
1 5 1