Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T08:50:12+01:00
Uczestniczymy w paradach składamy kwiaty przy pomnikach i idziemy do kościoła .
2009-12-05T08:50:35+01:00
Moim zdaniem to obchodzimy to np:
-akademie szkolne
-msze święte
-wynoszenie sztandarów różnych instytucji
-dzień wolny od robót fizycznych

Może będzie dobrze
2009-12-05T10:18:49+01:00
Chodzimy na parady stawiamy kwiaty przy pomnikach i chodzimy do kościoła .