Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T09:10:57+01:00
A) droga to nic innego jak pole pod wykresem
s = 2*2 + ½ 2*2 + ½ 2*2 [m]
s = 8 m
b) a = Δv/Δt [m/s²]
a = 2/2 = 1 m/s²
c)Vśr=Sc/Tc [m/s]
Vśr = 8/6 = 4/3 [m/s]
2009-12-05T09:29:22+01:00
Drogę w tym wypadku liczymy jako pole pod wykresem:

s = 2*2 + 1/2*2*2 + 1/2*2*2 = 8m

wartość przyśpieszenia:

a=Δv/t = 2/2 = 1m/s²

śr szybkość to cała droga przez cały czas:

vśr = s/t = 8m/6s = 4/3 m/s