Odpowiedzi

2009-12-05T09:53:14+01:00
0 1 1 to liczba 4 , 2 1 to liczba 6 , 10 5 to liczba 30 , 238 148 to liczba 772
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T09:53:12+01:00
Łamigłówka jaka liczba kryje się pod znakiem zapytania ? 1 1 to liczba 4 , 2 1 to liczba 6 , 10 5 to liczba 30 , 238 148 to liczba ?

(1 + 1)x2 = 4
(2+1)x2 = 6
itd.

Czyli
(238 + 148)x2 = 772

Pod znakiem zapytania kryje się liczba 772
1 5 1
2009-12-05T10:43:14+01:00
(1 + 1)x2 = 4
(2+1)x2 = 6
(238 + 148)x2 = 772

to 772
3 2 3