1.Runo lesne tworzą:
a)krzewyi niższe drzewa
b)krzewniki i krzewy
c)krzewniki,trawyi mchy
d)korony drzew

2.Przykładem skupiskowego rozkładu organizmów w populacji jest:
a)rozmieszcenie mrówek w lesie
b)rozmieszcenie krocionogów w ściółce leśnej
c)rozieszcenie żyta w polu
d)rozmieszczenie drzew w sadzie

3.W populacji wymierjącej najliczniejszą grupę stanowią:
a)osobniki w wieku przedrozrodczym
b)osobniki w wieku rozrodczym
c)osobniki w wieku porozrodczym
d)wszystkie grupy wiekowe mają podobną liczebność

3

Odpowiedzi

2009-12-05T10:11:36+01:00
1.
krzewinki i krzewy
2.
rozmieszczenie mrówek w lesie
3.
osobniki w wieku rozrodczym
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T10:11:50+01:00
2009-12-05T11:54:04+01:00
1.C Krzewinki, trawy i mchy
2.A Rozmieszczenie mrówek w lesie
3.B Osobniki w wieku rozrodczym
POZDR--------> MRdjKamo
1 5 1