1.Do wanny leje się woda z dwóch kranów. Z pierwszego kranu wypływa woda zimna - 10 litrów w ciągu jednej minuty, z drugiego woda ciepła - 6 litrów w ciągu minuty.
a) Ile litrów wody zimniej wypływa z kranu w ciągu 8 minut?
b)Ile czasu potrzeba, aby ciepłą wodą wypełnić 90-litrową wannę?
c)Ile czasu potrzeba, aby wodą płynącą równocześnie z oby kranów napełnić wannę o pojemności 120 litrów?
2. Przepustowość określa ilość danych, które można przesłać w jednostce czasu przez dany kanał transmisyjny. Zwykle określa się go w kilobitach na sekundę (kb/s). Ile danych ożna przesłać przez godzinę przy połączeniu internetowym, którego przpustowość wynosi 56 kb/s?

3

Odpowiedzi

2009-12-05T10:16:43+01:00
A)10 x 8=80litrów
B)90 : 6=15
C)120 : 16 = 7,5
z 2
56kb x 60min=3360 kb
2009-12-05T10:17:11+01:00
Zad.1
a)80 litrów
b)90l : 6l=15 minut
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T10:45:53+01:00
A)10 x 8=80litrów
B)90 : 6=15min 6l - 1min
C)120 : 16 = 7,5min 16l-1min
Zadanie 2
56kb x 60min=3360 kb/s
Pzdr.