1. Konrad podczas swojej pieszej wędrówki pokonywał średnio drogę o długości 4.5 km w ciągu jednej godziny. Ile kilometrów przeszedł Konrad, idąc w tym samym tempie przez 3.5 godziny?

2. Jurek porusza się samochodem, a Bartek autobusem. W ciągu jednej godziny Jurek pokonuje średnio 60 km, a Bartek 48 km. O ile dłuższą trasę w ciągu 3.5 godziny przejedzie Jurek niż Bartek? Z góry dzięki ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T10:19:43+01:00
1ZADANIE
1godz-4.5km
3godz-13.5km
0.5godz=4.5km:2=2.25km
3.3godz=15.75

2ZADANIE
JUREK
1godz-60km
3.5godz-210km

BARTEK
1godz-48km
3.5godz-168km

210km-168km=42km

odp.42km
2 4 2
2009-12-05T10:20:20+01:00
Zad 1
4,5km razy 3,5= 15,75 km

zad 2
Jurek 60 km razy 3,5=210 km
Bartek 48 km razy 3,5= 168 km

210-168=42 km

Jurek przejedzie o 42km wiecej niz Bartek
1 5 1